11 Eylül 2018 Salı

Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü

Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü


Boz bulanık seller gibi
Dağ başında güller gibi
Erişilmez düşler gibi
Sevdalandım sevdalandım


Gündüz müydü gece miydi
İçimdeki çiçekmiydi
Aşka doğan güneşmiydi
Sevdalandım sevdalandım


Gözler başka kirpik başka
Gülüşleri bir bambaşka
Nasıl düşmez gönül aşka
Sevdalandım sevdalandım


Serin bahar yeli gibi
Sanki ilk yaz günü gibi
Bir güzele deli gibi
Sevdalandım sevdalandım


Dünya dursun kalbim dursun
Sevincimi herkes duysun
Canım benim canım olsun
Sevdalandım sevdalandım


Gözler başka kirpik başka
Gülüşleri bir bambaşka
Nasıl düşmez gönül aşka
Sevdalandım sevdalandım


Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü

Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü


Murat Kurşun-Sevdalandım dinlemek için resme tıklayınız.

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü Yayınımızın Yorum Kuralları:

1- Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü bağlantısına atacağınız yorumlarda argo barındırmayınız.
2- Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü bağlantısına atacağınız yorumlarda küfür barındırmayınız.
3- Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü bağlantısına atacağınız yorumları saygı çerçevesinde atınız.
Aksi halde Murat Kurşun-Sevdalandım Şarkı Sözü bağlantısına atacağınız yorumlar onaylanmayacaktır.