10 Eylül 2018 Pazartesi

Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin


Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin



Kalbimin hakimi demiştim sana
Sen de el oldun gittin yabana
Savurdun külümü dört bir yana(x2)
Dünya bir yanaydı  sense bir yana

Hani hep benimdin(x2)
Hani herşeyimdin
Hani göz bebeğimdin
Şimdi nerdesin
Arama zor bulursun
Sonra pişman olursun
Bana lanet okursun
Şimdi nerdesin

Gözümün nurusun demiştim sana
Sende sensizliği hak gördün bana
Bense dünyamı vermiştim sana(x2)
Dünya bir yanaydı sense bir yana

Hani hep benimdin
Hani herşeyimdin
Hani göz bebeğimdin
Şimdi nerdesin
Arama zor bulursun(x2)
Sonra pişman olursun
Bana lanet okursun
Şimdi nerdesin


Şiir

Gözümü her kapattığım da gidişin gelir be aklıma yok olmuş benliğim,sensizlik,sensizlik uçurum kenarında  şimdi soruyorum, şimdi soruyorum be vicdansız şimdi soruyorum sana şimdi nerdesin, şimdi nerdesin.
 
Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin

Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin 


0 yorum:

Yorum Gönder

Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin Yayınımızın Yorum Kuralları:

1- Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin bağlantısına atacağınız yorumlarda argo barındırmayınız.
2- Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin bağlantısına atacağınız yorumlarda küfür barındırmayınız.
3- Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin bağlantısına atacağınız yorumları saygı çerçevesinde atınız.
Aksi halde Ankaralı Buğra Can-Şimdi Nerdesin bağlantısına atacağınız yorumlar onaylanmayacaktır.