17 Eylül 2018 Pazartesi

Doğu-Hayat Yeni Başlıyor

Doğu-Hayat Yeni Başlıyor

Kaybettim seni sonunda
Yaktım gemilere dönemem asla
Sevemem sevemem seni asla
Bir daha beni ağlatma sevemem senden sonra
Hayat yeni başlıyor benim için
Dünya yıkılsa umrumda değil
Gönlüm ilk defa böylesine yandı
Bedenim kül olsa umrumda değil
Seviyorum seni çok hemde çok
Yanmadım kimseye sana yandığım gibi
Bırakma ellerimi ayrılma yüreğimden
Seviyorum seni umrumda değil

Doğu-Hayat Yeni Başlıyor


Doğu-Hayat Yeni Başlıyor
şarkısını muhteşem bir şekilde yorumlamış ve dinleyicilerin dikkatini 
Doğu-Hayat Yeni Başlıyor üzerine çekiyor.Yaz aylarının bitimine yaklaşırken çıkardığı bu parçada hayatın ve aşkın tarifini yapıyor.
Dinlemek için yukarıdaki linke tıkalyarak Doğu-Hayat Yeni Başlıyor şarkısını dinleyebilirsiniz.
Doğu-Hayat Yeni Başlıyor şarkı sözü

0 yorum:

Yorum Gönder

Doğu-Hayat Yeni Başlıyor Yayınımızın Yorum Kuralları:

1- Doğu-Hayat Yeni Başlıyor bağlantısına atacağınız yorumlarda argo barındırmayınız.
2- Doğu-Hayat Yeni Başlıyor bağlantısına atacağınız yorumlarda küfür barındırmayınız.
3- Doğu-Hayat Yeni Başlıyor bağlantısına atacağınız yorumları saygı çerçevesinde atınız.
Aksi halde Doğu-Hayat Yeni Başlıyor bağlantısına atacağınız yorumlar onaylanmayacaktır.