17 Eylül 2018 Pazartesi

Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla

Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla


Yerdeyken üstüne basınca biri
Kırınca kalbini
Beni hatırla

Bir akşam
Çaresiz
Dönersen geri


Sen de beni
Sen de beni
Sen de beni hatırla


Sızarken kendine farketsin biri
Saklarken içini
Beni hatırla


Bir akşam(x3)
Çaresiz
Dönersen geri


Sen de beni
Sen de beni 
Sen de beni hatırla

Yolundan çıkarsan beni hatırla
Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla

Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla


Emre Aydın-6.Cadde
albümünden Sende Beni Hatırla parçasının sözleri.Yeni çıkan albüne eklenmiş bu Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla şarkısı dinleyicisine yaz sezonu bitimi kavuşmuş.Dizi ve Filmlere konu olacak gibi duran bu Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla parça sıklıkla karşımıza çıkacak.


0 yorum:

Yorum Gönder

Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla Yayınımızın Yorum Kuralları:

1- Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla bağlantısına atacağınız yorumlarda argo barındırmayınız.
2- Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla bağlantısına atacağınız yorumlarda küfür barındırmayınız.
3- Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla bağlantısına atacağınız yorumları saygı çerçevesinde atınız.
Aksi halde Emre Aydın-6.Cadde-Sende Beni Hatırla bağlantısına atacağınız yorumlar onaylanmayacaktır.