16 Eylül 2018 Pazar

Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda

Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda




Ezelden gelen rüzgara binip sana yetişmek istiyorum
Neden bu gidişin anlayamiyorum
En iyi bildigimi her an tekrarliyorum
Cenup ufkunda sadece yüzünü görüyorum. 


Sana İhtiyaren bir kalbi bıraktın peşinde 
Kosmaktan yorulmuş bir bedenle 
Kalkiyorum her defasında deniyorum
Tek başarabildigim 
Cenup ufkunda yüzünü gorebildigim 


Beni bekle, dur artık, istemiyorum gitme
Ya rüzgar son kalan kokunuda benden gotururse 
İçimde olan hududa yer belirler
Duvarı aşıp da ufukta ki yüzünü goremem 
Bir kilit vurur ,hapis kalır ,en derinde bu beden.

Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda

Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda

0 yorum:

Yorum Gönder

Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda Yayınımızın Yorum Kuralları:

1- Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda bağlantısına atacağınız yorumlarda argo barındırmayınız.
2- Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda bağlantısına atacağınız yorumlarda küfür barındırmayınız.
3- Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda bağlantısına atacağınız yorumları saygı çerçevesinde atınız.
Aksi halde Ensar Kanyılmaz-Cenup Ufkunda bağlantısına atacağınız yorumlar onaylanmayacaktır.